BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 21, 2009

chauB 520 wo ai ni :)

今日chauB 好可愛 le

話說我O既生日就到(仲有2個月 :p) , 佢話已經有 idea 送咩俾我, 會好arm用gum.
講講下就漏o左口風, 係call我ipsa o既ba (個ba同我都frd frd地) 問下有咩arm我, 然之後做我o既禮物 :D

chauB 好叻ah ! 雖然又一個唔係surprise o既surprise
不過我情願佢送俾我o既o野我會用得著好過送d 我用唔著 / 唔係特別鍾意o既o野 -v-

佢話gum樣一舉兩得
買到o野tum到女朋友之餘, 個ba都會覺得佢係一個體貼o既男朋友. hah.

0 comments: